czwartek, 1 sierpnia 2013

Zaproszenie na ślub

Mam taki mały pomysł na sierpniowe wpisy. Otóż z uwagi na to, że w miesiącach letnich następuje kumulacja wesel i ślubów, a już na pewno w miesiącach z "R", postanowiłam w miesiącu sierpniu pokazać Wam propozycje związane z tymi uroczystościami. 

Zacznę dziś od zaproszenia na ślub. Moja propozycja wydaje się dość prosta i tylko odrobinę czasochłonna.

Materiały, które potrzebne są do wykonania takiego zaproszenia to:
- paski spiralne proste - do wykonania różyczek,
- paski zielone na zawijasy i listki
- ozdobny kartonik 
- ozdobny papier jako tło
- perełki w płynie lub inne
Gdzieniegdzie  posypałam brokatem, choć teraz widzę, że jest on zbędny. Hmm... pospieszyłam się...

 
Jak zwijać różyczki spiralne zajrzyjcie do Krok po kroku.
Kartonik z napisem tworzę w wordzie. Wycinam. I efekt taki jaki widać.

Pozdrawiam serdecznie - Beata



2 komentarze: