sobota, 16 września 2017

Pastelowe kwiaty dla małej Weroniki

Dzień dobry!
Jesień już za pasem, a w moim myślach kwiaty i motyle, nie mogę tak łatwo pożegnać lata i dlatego chyba jeszcze baaardzo długo w moim warsztacie będzie kwieciście.  
Dziś przyszłam do Was z pastelowymi wiązankami na karteczce dla małej Weroniki, która za niedługo ma chrzest. Napewno taka pamiątka zajmie ważne miejsce wśród wszystkich prezentów i kartek.


Zastosowałam tutaj bardzo proste techniki: kwiaty wykonane z płatków kręconych  na igle, natomiast listki to połączenie dwóch elementów plecionych na grzebieniu. Liście lekko  potraktowałam tuszem,  żeby nabrały głębi.


Kolejna rzecz, na którą chcę zwrócić Waszą uwagę, to ażurowa serwetka. Zrobiłam na niej nadruk i użyłam jako głównego elementu kartki. Szczerze mówiąc, to efekt końcowy bardzo mi się spodobał i na pewno sięgnę po te serwetki jeszcze nie jeden raz!


Będę wdzięczna też za Wasze opinie! Piszcie śmiało w komentarzach!


Dziękuję za uwagę i pozdrawiam serdecznie,
Kasia Wojtasik


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz