piątek, 27 września 2013

Jeszcze tylko trzy dni!!!

Zostały Wam TYLKO, a może AŻ trzy dni do zakończenia II wyzwania quillingowego!!! Dotyczącego quillingu użytkowego, quillingu na codzień. Więcej na ten temat znajdziecie T*U*T*A*J

Wciąż czekam naWasze propozycje. 
Jeśli nie masz swojego bloga, żeby się "podlinkować" ze swoją pracą, przyślij mi zdjęcie na quillingowe wyzwanie na mojego maila, a ja wrzucę je wtedy na bloga. 

Na razie zgłosiła się jedna osoba. Wiem, że drzemie w Was nieograniczona wyoboraźnia twórcza. I nie wierzę, że nie macie ochoty na miłe zakupy w sklepie hobbystycznym ENITAN w ramach bonu, który jest nagrodą w tym wyzwaniu. Więc ogłaszam pełną mobilizację. No i czekam...
 
A tak a propos quillingu na codzień. Moją kolejną propozycją jest komplet biżuterii: kolczyki z wisiorkiem.


Jak widać na zdjęciach, kolczyki powstały z prostych elementów: rombów, kółek ściśle zwiniętych, łezek sklejonych w rogale. Dodatkowo ozdobiłam je cyrkoniami. Zapomniałabym wspomnieć, że użyłam tu nowego zestawu kolorystycznego pasków metalicznych. Gorąco je polecam.

Miło mi będzie, gdy swoją obecnośc na tym blogu zaznaczysz zostawiając drobny komentarz.

Miłego dnia 


3 komentarze:

  1. Beatko,jak zawsze Twoje prace urzekły mnie swoją delikatnością i trafnym doborem kolorystyki,są po prostu śliczne:)
    Pozdrawiam serdecznie Roma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne komplety, nic tylko nosić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko, wow! Niesamowite to jest! Nie pomyślałabym, że można tak robić biżuterię :)
    P.S. Kiedy umówimy się na kawkę? :)

    OdpowiedzUsuń