czwartek, 30 października 2014

Jesienny liść i kolejne quilling’owe wyzwanie

                    Ostatnio coraz częściej zaglądacie na zeszłoroczne wpisy z pracami świątecznymi, myślę, że w przyszłym miesiącu podejmę już tematykę Bożonarodzeniową, ale póki co dzisiaj jeszcze będzie ‘jesiennie’. Dzisiaj proponuję jesienny wisiorek (może bardziej wisior, bo jest dość duży). 



Potrzebne materiały:
- Paski mix 40 kolorów 4mm/35cm 130g
- łańcuszek lub rzemyk


                    Najpierw narysowałam liścia i rozplanowałam układ kolorystyczny. W trakcie wykonywania poszczególnych kształtów uznałam, że wprowadzę odrobinę symetrii, wzdłuż głównego nerwu liścia (symetria dotyczy kształtów, a nie kolorów).


                Powyżej zamieściłam cztery pierwsze kształty tworzące część od szczytu listka wzdłuż głównego nerwu. Każdy z elementów owinęłam dwoma warstwami ciemno brązowego paska. 


                   Kolejne elementy, wykonałam tak jak powyżej i ułożyłam wzdłuż ‘nerwu bocznego’. Podobnie jak poprzednio powyższe kształty, okleiłam dwoma ciemno brązowymi warstwami.


                    A oto gotowe już dwie połówki liści. Połówka z prawej złożona jest z elementów pokazanych wyżej. 


                    Jeszcze tylko ‘ogonek’ (pięć warstw paseczka) i kółeczko – zawieszka i przechodzimy do sklejania.


                    Sklejamy wszystkie elementy, dociskając je szpilkami. Ogonek ‘wkładamy między dwa symetryczne kształty nasady.


Jeszcze tylko łańcuszek lub rzemyk i gotowe.


JESIENNA BIŻUTERIA - WYZWANIE
A teraz pora na kolejne  QUILLING’OWE WYZWANIE.  Tym razem zapraszam was do przygotowania jesiennej biżuterii. Tematem pracy mogą być wisiorki, korczyki, spinki, breloki inspirowane kolorystyką lub motywami jesiennymi.
Na Wasze prace czekam do 28 listopada 2014

Jeśli chcesz wziąć udział w wyzwaniu:
1. praca, którą chcesz zgłosić nie może być nigdzie wcześniej publikowana, zrób ją specjalnie na to wyzwanie,
2. możesz zgłosić na to wyzwanie więcej niż jedną propozycję (każdą osobno),
3. jeśli zgłaszasz swoją pracę to jednocześnie wyrażasz zgodę na publikowanie jej na tym blogu,
4. zamieść podlinkowany banerek o wyzwaniu na bocznym pasku swojego bloga,
5. zdjęcie pracy oraz link do postu/wpisu prześlij na mój adres mailowy, który znajdziesz w zakładce "Kontakt do mnie".
6. jeśli nie masz swojego bloga również możesz wziąć udział w wyzwaniu przesyłając zdjęcie pracy, na mój adres mailowy, który znajdziesz w zakładce "Kontakt do mnie".


Na zwycięzcę czeka nagroda w postaci BONU O WARTOŚCI  40 ZŁ na zakupy w sklepie ENITAN

Z pozdrowieniami
Natalia

2 komentarze: