poniedziałek, 25 czerwca 2012

Idealne kółeczko

Dzień dobry!!

Dziś pokaże, jak zrobić idealne kółeczko.

Kiedyś, już wspominałam, iż im dłuższy paseczek papieru, to kółeczko ma w środku więcej zwojów i prezentuje się bardziej bogato. Ja lubię zwijać z paseczków o długości 42cm, a jak potrzebuję mniejszej długości, to zawsze można taki paseczek podzielić na pół.

Krok pierwszy: biorę paseczek, nawijam go na igłę - i tu pierwsza wskazówka - nawijam go ciasno na igłę, tzn mocno ściskam, potem jak umieszczę zwinięty paseczek w szablonie, zwinięte zwoje nie uciekną nam na boki szablonu;

Krok drugi: wyciągam kółeczko z szablonu za pomocą pęsetki - w ten sposób, nic mi nigdzie się nie przemieszcza, czy ucieka;

Krok trzeci: końcówkę paseczka smaruję delikatnie klejem, aby po przyklejeniu nic na nie wypłynęło na boki - to ważne, ponieważ może nam skleić więcej niż jeden zwój i potem kółeczko już nie będzie tak ładnie wyglądać;

Krok czwarty: sklejone kółeczko trzymam w lewej ręce, a palcami prawej ręki łapię środek kółeczka, i trzymam nieruchomo, a lewą ręką wykonuję ruch przeciwny do ruchu wskazówek zegara i zwijam zwoje w obrębie kółeczka;
Dość pokrętnie, dlatego teraz mój filmik, mam nadzieję, że rozjaśni moje tłumaczenie :)

I końcowy efekt:

Teraz wystarczy przykleić element do karteczki, dorobić jeszcze parę płatków i kwiatuszek gotowy.

Pozdrawiam !!

Ala

PS: Jeśli coś jest nie jasne, to proszę zostawić wiadomość w komentarzu a wyjaśnię wszystko jeszcze raz :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz