czwartek, 21 lutego 2013

Ku Wielkanocy

Choć za oknami zima, to jednak nieubłaganie Święta Wielkanocne zbliżają się dużymi krokami. Szczególnie dla osób, które same planują zrobić w tym roku kartki świąteczne, czy inne ozdoby wielkanocne. Jest to już odpowiedni czas na zgromadzenie materiałów i działanie. 
Ja podjęłam już pierwsze kroki i zrobiłam zawieszkę świąteczną w kształcie jajka.
 
 
Jak widać do płatków kwiatka i "wianuszka" wykorzystałam cieniowane paseczki, środek kwiatka zrobiłam również z paska cieniowanego o szer. 10 mm.
pozdrawiam Was ciepło - Beata 


5 komentarzy:

  1. Piekne rzeczy wychodza z Twoich rąk.
    Na moim blogu czeka wyroznienie dla Ciebie.Nalezy Ci sie.Zapraszam po odbior:)
    http://nietylkokartki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z tą zawieszką, bardzo staranne wykonanie. Wygląda naprawdę pięknie. Dzięki quillingowi można mieć przynajmniej trochę wiosny w domu :) Pozdrawiam koleżankę po fachu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie to chciałam napisać, wreszcie trochę wiosny widać :) Piękne wielkanocne jajko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne to jajko. Tez takie chcę. ;) Będę musiała takie zrobić.

    OdpowiedzUsuń