poniedziałek, 2 grudnia 2013

Ozdoby świąteczne - wyniki wyzwania

Moje Drogie Quillingowiczki! 
Bardzo Wam dziękuję za tak liczny udział w tym wyzwaniu. Każdego dnia z ogromną ciekawością wchodziłam na bloga i swoją pocztę niecierpliwie oczekują od Was nowych propozycji ozdób świątecznych. Dziękuję Wam jeszcze raz bardzo serdecznie!

No ale nadeszła wreszcie chwila ogłoszenia zwyciężczyni tego wyzwania. Otóż Jury po burzliwych obradach, po mocnej wymianie argumentów ;-))) , rozważeniu wszelkich kryteriów zdecydowało, że wygrała Natalia ze swoją zawieszką, za pomysłowość, innowacyjność i wykonanie. Bardzo Ci gratuluję! Wygrałaś bon w wysokości 40 zł na zakupy w sklepie Enitan.

Oto ozdoba świąteczna Natalii


Zapraszam Was na kolejne wyzwanie, które już wkrótce.
Miłego kręcenia.

5 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyni, była moją faworytką. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Super! Gratuluję... A moja przesyłka już czeka w paczkomacie, więc pewno neidługo tez się wkręcę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Woooow piękna zawieszka :-)
    Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to piękne! Dzięki temu, że napisałaś komentarz na moim blogu weszłam do Ciebie. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z quillingiem! Przeglądam Twoją stronę i oczom nie wierzę, jakie cuda wychodzą spod Twoich palców. Naprawdę genialnie to wygląda! Pozdrawiam i również życzę wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń