sobota, 19 listopada 2016

Prezent dla małej księżniczki

Dzień dobry!

Jakiś czas temu zrobiłam taką ramkę na prezent dla rodziców cudownej córeczki. Postawiłam na pastelowe barwy, które na pewno będą pasować do pokoju malutkiej.


Tworząc tę kompozycję, próbowałam połączyć kilka ciekawych kształtów i tekstur. Tak pojawiły się w niej koronkowe liście z karbowanych pasków, drobne gałązki z ciasnymi zwojami, kwiaty z trójkątnymi płatkami, te bardziej klasyczne (płatki-łezki) oraz drobno pocięte stokrotki. 


Często mnie pytają o to jak ładnie ułożyć quillingowe kwiaty. Dziś chciałabym podsunąć Wam pomysł, żebyście się inspirowali współczesnymi florystycznymi grafikami, wystarczy w wyszukiwarce wpisać hasła "flowers" "banner" "graphics" i w okienku wyskoczy dużo pięknych aranżacji, podonych do tej na zdjęciach.  To taki bardzo ekspresowy przepis, z którego nie raz korzystałam. 


Podzielcie się w komentarzach, czy macie jakieś swoje patenty na układanie pięknych kompozycji z quillingowych kwiatów i liści? Jestem bardzo ciekawa!

Tutaj podaję linki do produktów, których użyłam tworząc tę pracę:
Paski 3 mm, 125 g/m.kw., kolor różowy

Pozdrawiam serdecznie
Kasia W.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz