poniedziałek, 5 listopada 2012

Quilling - Christmas tree

Witam !!

Kolejny miesiąc zaczynam od świątecznych karteczek - to już najwyższa pora :)

Pierwsza z prostym drzewkiem.

Z góry przepraszam za jakoś zdjęć, niestety pogoda nas ostatnio nie rozpieszcza ... 

Na papierze wizytowym wydrukowałam napis, wycięłam go za pomocą ozdobnego wykrojnika i przewinęłam złotym sznurkiem, na koniec przykleiłam quilling'ową choinkę.

Aby zrobić drzewko, zwijam z paseczków 10 kółek (ale można więcej, wtedy choinka będzie większa), po 5 kółeczek na jedną stronę choinki - pamiętając, aby każde następne kółeczko było mniejsze od poprzedniego - czyli od największego do najmniejszego.
Dodatkowo zwijam jeszcze dwa kółeczka - z jednego będzie podstawa drzewka a z drugiego wierzchołek (wierzchołek musi być mniejszy od najmniejszego kółeczka).
Wszystko tak jak na zdjęciu: 

Następnie z powstałych kółeczek formuję łezki, lekko zawinięte do góry - na 12 kółeczek mam 11 łezek; natomiast z pozostałego kółeczka (tego na podstawę) formuję trójkąt.
 
Całość sklejam za pomocą kleju.

A teraz gotowa karteczka z drzewkiem :)


Jak widać na zdjęciach, choinkę ozdobiłam dodatkowo bombkami, które zwinęłam z żółtych paseczków, a dla lepszego efektu pokryłam je brakatem :)
Niestety brak słoneczka widać na jakości zdjęć, w rzeczywistości paseczki, z których jest choinka nie są tak ciemne jak na zdjęciu ... 

Pozdrawiam !! 
 

1 komentarz: