poniedziałek, 12 listopada 2012

Quilling - śnieżynka

Witam !!

Bez zbędnego gadania, dziś będzie kursik na śnieżynkę :)

Potrzebne będą:
-klej
- pęsetka(opcjonalnie)


Zaczynamy pracę od zwijania pasków na grzebieniu - tak jak na zdjęciach.
Wskazówka - aby pasek po ściągnięciu się nie rozwalił, za każdym zwinięciem nanoszę troszkę kleju (ostatnie zdjęcie)

Czynność powtarzamy 6 razy. Za każdym razem, po ściągnięciu zwiniętego paseczka z grzebienia, zgniatamy jedną ze stron w ostry czubek.

Następnie zwijamy paseczki w kółeczka; potrzebujemy ich 6. Następnie z każdego formujemy kształt wrzeciona.

Zwijamy jedno ciasne kółeczko.

Na koniec - paseczek dzielimy na 4 równe części; powinniśmy mieć takich części 18. Następnie z tak powstałych paseczków zwijamy małe ciasne kółeczka.

Nasze elementy.

Jak wszystko jest gotowe, zabieramy się do składania naszej śnieżynki :)

Tak powstałą ozdobę, możemy zawiesić na choince, lub przyozdobić karteczkę, którą komuś wyślemy z życzeniami na święta.
Ja zrobiłam karteczkę :) O taką:

Dla lepszego efektu - troszkę ją obrokaciłam :)

A teraz zdradzę Wam pewną tajemnicę - zanim zabieram się do zwijania śnieżynek, wcześniej sobie je rysuję na papierze. Robię sobie kilka szkiców, potem zdecydowanie lepiej się zwija, bo już wie się co i jak

Pozdrawiam !!

Ala

4 komentarze:

  1. świetna ta śnieżynka i cudnie wygląda na kartce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem kompletnie zielona w temacie, dopiero niedawno kupiłam zestaw startowy. Twój blog na pewno pomoże mi w rozpoczęciu pracy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne są Twoje prace :D. Dziękuję za kurs.

    OdpowiedzUsuń