wtorek, 13 sierpnia 2013

Nadal weselnie

Tak jak obiecałam poprzednio sierpień będzie u mnie weselny. Dzisiaj do kompletu stworzyłam gadżety na stół weselny: wizytówkę z imieniem i nazwiskiem gościa, małe pudełeczko na słodki drobiazg dla gościa np. czekoladkę i zawieszkę na weselny alkohol. 
Oto wizytówka. Jak zauważyłyście zrobiłam ją w tym samym duchu co zaproszenie na ślub. Wydaje mi się to dość fajnym pomysłem, aby wszystkie te elementy, które mogą być wykonane np. przez samych "młodych" były w jednym klimacie i duchu. 
Celowym też było użycie do wykonania tych przedmiotów prostych elementów. Jak wiadomo gości na weselach dużo to i wizytówek, czy zaproszeń trzeba zrobić dużo. Stąd moja niezbyt skomplikowana propozycja z prostymi różyczkami i ozdobnymi kartonikami.
Teraz pudełeczko na czekoladkę.
Szablon wygląda mniej więcej tak.


 
 Linie przerywane to miejsca zgięć.
 Dodatkowo na dwóch ściankach należy wykonać zgięcia skośne tak jak na zdjęciu niżej
Po sklejeniu boków i ozdobieniu mamy kolejny gadżet na weselny stół.
 
 No i zawieszka na "weselną". Również w tym samym duchu.
 
Ponieważ niestety nie mam zdolności aranżacyjnych, dlatego tak trochę pusto na tym zdjęciu. Ale liczę na Waszą wyobraźnię, dzięki której widzicie tu pięknie przystrojony stół wraz ze zrobionymi przez nas dodatkami.
 Dla przypomnienia "zdjęcie rodzinne" weselnych gadżetów.

Do wykonania weselnego kompletu potrzebne będą:

- paseczki spiralne proste do wykonania różyczek. Sposób zwijania w zakładce Krok po kroku
- ozdobne papiery


To tyle ode mnie na dzisiaj. Mile widziane wszelkie komentarze. Pozdrawiam serdecznie - Beata

1 komentarz:

  1. Niezmiennie jestem zachwycona tą techniką :)
    Buziaki!
    We wrześniu dzieci do szkoły, a my na kawkę? :)

    OdpowiedzUsuń