poniedziałek, 13 października 2014

Breloczek z myszką

               Dziś wykonałam dla Was drobiazg do kluczy i nie tylko- breloczek z myszką. Oto on:


Podobnie jak w poprzednim wpisie, do wykonania pracy użyłam jednego zestawu pasków : Paski4mm/50cm 130g mix szary.


                     Aby wykonać myszkę wykonałam powyższe kształty. Jeśli będziecie chcieli wykonać podobną pracę, zwróćcie uwagę, z jakiej długości pasków korzystacie, ja akurat miałam te 50 cm, więc jeśli Wasze paski są krótsze, lepiej będzie przeliczyć długości potrzebne do wykonania kształtów. 


                     A to nasza myszka po sklejeniu. Aby zabezpieczyć ją przed wilgocią i utrwalić można pokryć ją warstwą bezbarwnego lakieru do paznokci.


                    A tu już myszka- breloczek.


                    Na koniec dziękuję za już nadesłane prace na wyzwaniez szablonem motyla i przypominam, że termin mija już wkrótce- 15 października . Powodzenia ;)

Z pozdrowieniami
Natalia 



4 komentarze:

  1. Fajowy, i dobry pomysl z ostatnim paskiem laczacym lapki; podoba mi sie zdjecie poszczegolnych elementoe i opisy, to specyficzne juz dla tego bloga, zawsze chetnie go przegladam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł! mi również podoba się zdjęcie poszczególnych elementów :) pozdrawiam maxrekl

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ;) Postaram się, żeby zawsze takie zdjęcie pojawiło się przy kolejnych pracach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne dzieło :) pozazdrościć talentu, zręczności, no i cierpliwości
    dlakieszeni

    OdpowiedzUsuń