piątek, 31 lipca 2015

Dla Antosia ;)

                Kolejne dziecko w rodzinie i z tej okazji zamieszczam dzisiaj zapowiadaną wcześniej karteczkę w niebieskich kolorkach. 


 Materiały potrzebne do wykonania pracy:


                Zacznę od stopek. Podpatrzyłam je kiedyś na jakiejś pracy, niestety nie mogę sobie przypomnieć źródła. Kształty sama wielkościowo dopasowałam, ale pomysł niestety nie mój. Wielkości rozpisałam powyżej, może się komuś przyda ;)


                Wnętrze karteczki wygląda jak wyżej. Dodałam prosty kwiatuszek z listków z 1/4 paska i kółeczka o średnicy 6mm i kilka ścisłych kółeczek. A na okładce…


                …kokartka wykonana na grzebieniu do quilling’u.


                Jeszcze okładka w całości ;)

                Na dzisiaj tyle, ale już wkrótce ogłoszę nowe wyzwanie quilling’owe z zagadkę ;) Mam nadzieję, że tym razem będą chętni do zabawy ;)


Z pozdrowieniami
Natalia




5 komentarzy:

  1. Bardzo ładna, też kiedyś robiłam stópki. Na wyzwania jestem chętna, o ile temat mi podpasuje no i będę mieć czas (ostatnio nie dałam rady). Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne słowa w pięknej oprawie!
    Tez lubię taki klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i bardzo delikatna karteczka pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka!!! Te stópki są słodkie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za kursik:) Karteczka piękna, stópki wyglądają jak prawdziwe!
    Wszystkiego dobrego dla Maleństwa!:)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń